Serdecznie zapraszamy na szkolenie online, dzięki któremu uczestnicy i uczestniczki dowiedzą się jak odróżniać rozwiązania od potrzeb, w jaki sposób określać produkt/usługę z punktu widzenia potrzeb i emocji jakie wywołują, a także jak tworzyć unikalną ofertę opartą na wartościach cenionych przez beneficjentów.
➤ Kiedy? 23 marca 2023 r. (czwartek), godz. 16:00 – 20:00.
➤ Gdzie? online
Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy:
ZAPISZ SIĘ: https://forms.office.com/e/grTAw09c0g
Na podany w formularzu adres e-mail przesłane zostaną wszystkie informacje potrzebne do wzięcia udziału w szkoleniu. Liczba miejsc jest ograniczona.
➤ Na życzenie, dla chętnych uczestników i uczestniczek szkolenia, drogą mailową przesłany zostanie imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo.
Badania wskazują, że aż 7 na 10 produktów nie spełnia oczekiwań klientów, dla których były wyprodukowane. Dlaczego tak się dzieje Powodem jest to, że zbyt często skupiamy się na gotowych rozwiązaniach i w momencie gdy nie spełniają one naszych oczekiwań, to próbujemy je ulepszać, doskonalić, dodawać funkcjonalności.
Zapominamy o tym czemu ma służyć dany produkt/usługa. Dodatkowo nie potrafimy zapytać odbiorcy np. naszego beneficjenta o jego faktyczne potrzeby.
Pytamy, co można poprawić w gotowym rozwiązaniu zamiast zapytać: dlaczego tego potrzebujesz?
Zagadnienia poruszane na szkoleniu to:
➤ Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicielek i przedstawicieli organizacji pozarządowych i grup nieformalnych działających na rzecz krakowian, a także aktywnych społecznie mieszkanek i mieszkańców Krakowa.
Szkolenie poprowadzi p. Agnieszka Mikos - ekspertka w zarządzaniu sprzedażą i rozwoju produktu/usługi w obszarze innowacji, a także:
➤ Więcej informacji o Prowadzącej: https://www.linkedin.com/in/agnieszkakatarzynamikos/
Serdecznie zapraszamy!